[صفحه اصلي ]    
سايت معلولين ايران (سما) awt-yekta Iranian disabled people
:: کنوانسیون قانون حقوق معلولین اخبار اختصاصی IDP سخن هفته گزارش ::
بخش‌هاي اصلي
خانه::
سخن هفته::
گزارش::
اخبار::
NGo ها::
كنوانسيون::
قانون حقوق معلولین::
سازمان هاي معلولين::
مقالات::
عضويت در سايت::
برقراري ارتباط::
پست الكترونيك::
پیوندها::
خبرخوان (RSS)::
آلبوم تصاویر::
::
خبرخوان
پس از دريافت خبرخوان آر اس اس مي توانيد با كپي كردن آدرس RSS و يا كشيدن لوگوي نارنجي رنگ  UniRSS به داخل خبرخوان خود مشترك سايت معلولين ايران شويد.
جستجو در پايگاه

جستجوي پيشرفته
دريافت اطلاعات پايگاه
نشاني پست الكترونيك خود را براي دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه، در كادر زير وارد كنيد.
آخرين مطالب بخش
:: هم انديشي مديران ستادي و استاني بهزيستي
:: بيمه 350 هزار معلول
:: فعاليت 200 مركز غير دولتي معلولان در استان قزوين
:: وزير رفاه: بهزيستي حداقل 10 درصد سهميه مسكن مددجويان خود را تا يك ماه آينده اعلام كند
:: شرايط خاصي براي استخدام مربيان مدارس استثنايي وجود ندارد
:: نجات خواه قهرمان شد/ نصيري به مدال نقره رسيد
:: حمزه محمدي به مدال طلا رسيد
:: دو هزار خودروي مناسب سازي شده ويژه معلولان توليد مي‌شود
:: محروميت ورزشكاران دوپينگي سه رشته / دوپينگي ها معرفي نشدند
:: معلوليت تلخ­ترين واقعيت زندگي نيست
:: نشست تخصصي مناسب سازي برگزار شد
:: ويژه برنامه شمعي براي پروانه ها در مشهد برگزار شد
:: تعاوني گنجينه هفت الماس معلولان در زنجان افتتاح شد
:: استان فارس قهرمان مسابقات فوتبال قطع عضو كشور شد
:: محيط شهر بايد با زندگي معلولان سازگار شود‌
نظرسنجي
آیا از مطالبی که در سایت استفاده می شود رضایت دارید؟
بله
تا حدودی
نه
خیلی کم
خیلی زیاد
   
:: خبرگزاری ها : ويتاميني جهت پيشگيري از كم شنوايي ::
 | تاريخ ارسال: 19/12/1388 | ارسال‌كننده: خانم فاطمه باباخانی | 
بسياري از افراد حتي با وجود سن كم بازهم نمي توانند به خوبي بشنوند؛ شما مي تواني با مصرف اين ويتامين قدرت شنوايي خود را افزايش دهيد . ويتامينB ممكن است از كم شنوايي مردان در اثر كهولت سن پيشگيري مي كند. كم شنوايي يكي از اختلالات حواس در بين مردم است كه در خود ايالات متحده به تنهايي، بر روي 36 ميليون نفر تاثير گذاشته است. مردان با افزايش سن 5 برابر بيشتر از زنان در معرض كاهش شنوايي قرار مي گيرند، اما آيا مي توان با رعايت رژيمهاي غذايي مناسب از اين روند پيشگيري كرد؟ مطالعات اخير نشان داده مرداني كه در برنامه غذاييشان از ويتامين B و مشتقات آن استفاده كرده اند، در مقايسه با ديگران 20% كمتر به كاهش شنوايي مبتلا شده اند. دكتر شارگورودسكي و هم دانشگاهيانش مدعي اند كه اين تحقيقات بزرگترين مطالعه در زمينه ارتباط تغذيه و عارضه كم شنوايي بوده است. آنان مطالعات خود را به دنبال تحقيقات سالهاي 2004-1986 كه حدود 51000 متخصص سلامت مردان انجام داده اند، پي گيري كردند. البته اين مسئله كه ويتامينB با كاهش شنوايي ارتباط دارد، چيز تازه اي نيست. در سال 2007 ، محققان دانشگاه Wageningen گزارش دادند كه مكملهاي اسيد فوليك ايجاد كم شنوايي وابسته به سن در سنين بين 70تا 50 سالگي را به تاخير مي اندازند. اين اطلاعات مي تواند موج جديدي را در شناخت ارتباط بين ويتامينها و كاهش شنوايي در اثر كهولت سن به وجود آورد. برخي مواد غذايي حاوي اسيد فوليك شامل سبزيجات پربرگ و سبز ، نخود ، عدس ، مارچوبه ، آووكادو ، كلم بروكلي هستند. منبع: پورتال سيمرغ
  
تسهيلات مطلب
ساير مطالب اين بخش ساير مطالب اين بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


كد امنيتي را در كادر بنويسيد >
::
دفعات مشاهده: 54 بار   |   دفعات چاپ: 18 بار   |   دفعات ارسال به ديگران: 7 بار   |   0 نظر
سايت معلولين ايران (سما) Iranian disabled people
تماس با سردبیر :info@idp.ir
Static site map - Persian site map - English site map - Created in : 0.1772 seconds by AWT YEKTAWEB 1.8.0.6 by 611 querry